Klantgerichtheid

Maakt goede koffie het verschil?

Beknibbelen op de middelen van medewerkers is niet handig. Want als zij een goed gevoel hebben, dragen ze dat over op je klanten. Toch?

Guido Heezen

Managementinformatie bestaat uit meer dan de droge omzetcijfers

Als organisaties goed omgaan met hun medewerkers, stijgt hun klantgerichtheid. Dat leidt tot loyalere klanten, betrokken medewerkers en meer succes.

Marlies Pellikaan

Het effect van bevlogen medewerkers op tevreden klanten

Een bevlogen medewerker scoort gemiddeld een 8,5 op klantgerichtheid. Een medewerker die niet bevlogen is, scoort een stuk lager, een 6,6.

Suzanne Mancini

Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Om klantgerichter te worden, hebben medewerkers vrijheid nodig. Zonder dat ze gehinderd worden door regels en procedures. Dat merken en waarderen klanten.

Guido Heezen

De wisselwerking tussen bevlogen medewerkers en tevreden klanten

Bevlogen medewerkers zorgen voor tevreden klanten. En andersom. Maar is iedereen zich hier van bewust?

Danny Paulich

Meld je nu aan: Kennisdelingsdag voor woningcorporaties op 18 mei

Op donderdagmiddag 18 mei organiseert Effectory een kennisdelingsdag voor HR-professionals van woningcorporaties. En jij kunt er bij zijn!

Effectory

Wat is klantgerichtheid?

Klantgerichtheid is de wijze waarop de organisatie op de wensen en behoeften van klanten inspeelt.

Guido Heezen

Klantgerichtheid verzekeringsbranche onder druk

Uit medewerkersonderzoek onder verzekeraars blijkt dat de klantgerichtheid van medewerkers is afgenomen ten opzichte van vorig jaar.

Hadewych van Middelaar

Customeyes neemt klantenonderzoek en cliëntervaringsonderzoek van Effectory over

Het kwantitatieve klantenonderzoek van Effectory en het kwalitatieve klantenonderzoek van Customeyes gaan samen verder onder de naam Customeyes.

Annette Capelle

Is de klant koning? Klantgerichtheid in de retailsector

De klant heeft prioriteit en staat centraal binnen de retailsector. Dit blijkt uit de hoge score van maar liefst een 8,0 op klantgerichtheid in de sector.

Kevin Konings