Wat is effectiviteit?

Wat is effectiviteit?Wat is voor uw organisatie belangrijk op het gebied van effectiviteit? Waar moet u extra aandacht aan besteden om uw organisatie effectiviteit te kunnen vergroten?

Effectiviteit is van essentieel belang voor het verbeteren van prestaties. Indien medewerkers niet weten welke resultaten van hen verwacht worden, bestaat het risico dat ze wel werken maar niet presteren. Hoe geëngageerd uw medewerkers ook zijn, als niet duidelijk is wat voor eindresultaat er geleverd moet worden, of wat hun exacte bijdrage hieraan is binnen een team, is het moeilijk om effectief te werken.

Er zijn verschillende factoren die van belang kunnen zijn voor effectiviteit, waaronder; rolduidelijkheid, communicatie, feedback en beleid. De meest invloedrijke factoren voor uw organisatie zetten wij voor u op een rij. Hiermee kunt u gericht aan de slag.

Meer dan effectiviteit

Het medewerkersonderzoek van Effectory brengt niet alleen effectiviteit in kaart, ook de medewerkerstevredenheid, de bevlogenheid, de vitaliteit, de betrokkenheid, de efficiëntie, het leiderschap en de klantgerichtheid van uw medewerkers wordt in kaart gebracht.

Gratis checklist: Succesvol medewerkersonderzoek opzetten

Gratis checklist: Succesvol medewerkersonderzoek opzetten

Organisaties die goed in contact staan met hun medewerkers presteren het beste. Uw medewerkers beschikken over waardevolle informatie om uw organisatie te verbeteren. Een goed opgezet medewerkersonderzoek geeft u inzicht in deze informatie. Vraag gratis de checklist aan voor de opzet van een succesvol medewerkersonderzoek.

Medewerkersonderzoek

vanHaren Schoenen – voor de 7de keer genomineerd voor Beste Werkgevers

In 2013 is vanHaren Schoenen voor de zesde achtereenvolgende keer uitgeroepen tot één van de Beste Werkgevers van Nederland. En ook dit jaar zijn ze genomineerd voor Beste Werkgevers 2014. Wat is het geheim van vanHaren Schoenen? Anita van Doorn, Manager HR bij vanHaren Schoenen, vertelt over de organisatie en hun HR-beleid.  ... lees verder »

Customer extranet Vragenlijst invullen