Wat is rolduidelijkheid?

Wat is rolduidelijkheid?Rolduidelijkheid is een belangrijke beïnvloeder van productiviteit, effectiviteit en efficiëntie binnen uw organisatie.

Rolduidelijkheidsanalyse

Medewerkers moeten weten wat er van hen verwacht wordt. Wat ze moeten doen, hoe ze hun werk het beste kunnen doen en welke prioriteit hun taken hebben. En ook wat hun rol is binnen de organisatie. De rolduidelijkheidsanalyse geeft antwoord op deze vragen. Per team krijgt u inzicht in de mate van rolduidelijkheid.

Daarnaast hebben we de grootste beïnvloeders van rolduidelijkheid binnen uw organisatie in kaart gebracht. Zo heeft u een extra handvat om te werken aan meer rolduidelijkheid. Door te werken aan meerrolduidelijkheid neemt u een potentiële stressfactor weg. Waardoor ook de tevredenheid, betrokkenheid, productiviteit en werksfeer binnen uw organisatie aanzienlijk verbetert.

Meer dan rolduidelijkheid

Het medewerkersonderzoek van Effectory brengt niet alleen rolduidelijkheid in kaart, ook de medewerkerstevredenheid, de bevlogenheid, de vitaliteit, de betrokkenheid, de efficiëntie, het leiderschap en de klantgerichtheid van uw medewerkers wordt in kaart gebracht.

Gratis checklist: Succesvol medewerkersonderzoek opzetten

Gratis checklist: Succesvol medewerkersonderzoek opzetten

Organisaties die goed in contact staan met hun medewerkers presteren het beste. Uw medewerkers beschikken over waardevolle informatie om uw organisatie te verbeteren. Een goed opgezet medewerkersonderzoek geeft u inzicht in deze informatie. Vraag gratis de checklist aan voor de opzet van een succesvol medewerkersonderzoek.

Medewerkersonderzoek

Lagere beloning heeft weinig invloed op betrokkenheid en bevlogenheid

Veel medewerkers in Nederland voelen zich ondergewaardeerd door hun werkgever en zijn niet blij met hun salaris. Zelfs in deze tijd, wanneer het hebben van een baan op zich al een kostbaar bezit is, beoordelen medewerkers de waardering die uit hun beloning spreekt met een diepe onvoldoende, namelijk een 4,6. Hoe is dit lage... lees verder »

Customer extranet Vragenlijst invullen