Social value

Het belang van bedrijfswaarden

Bedrijfswaarden zijn de belangrijkste principes van een organisatie die het merk en de cultuur van de organisatie weerspiegelen.

Arjen Swank

Zo gebruik je purpose als kompas voor jouw organisatie

Organisaties met een duidelijke purpose spreken meer klanten aan, ze werven makkelijker talent, inspireren aandeelhouders en maken medewerkers gelukkiger

Charly Landman

De purpose-revolutie

De nieuwste generatie medewerkers en consumenten vindt waarde voor de samenleving belangrijker dan aandeelhouderswaarde.

Marlies Pellikaan

Meer waarde – 26 topondernemers over maatschappelijk actief ondernemen

Tijdens de burgerschapslezing is een nieuwe publicatie van De Publieke Zaak aangeboden: Meer waarde – 26 topondernemers over maatschappelijk actief ondernemen.

Annette Capelle

Wat kunt u als raad van bestuur doen om Beste Werkgever te worden?

Guido heezen (Effectory) bespreekt in deze video drie dingen die u als raad van bestuur kunt doen om Beste Werkgever te worden.

Don Griffioen

Social value – presentatie Guido Heezen

Zinvol om minder te richten op shareholder value en ons véél meer gaan richten op het leveren van toegevoegde waarde voor de maatschappij, ook wel social value.

Guido Heezen

Populaire werkgevers zijn maatschappelijk betrokken

Wanneer een organisatie écht iets toevoegt en wanneer medewerkers hier achter staan, heeft dat een sterk positief effect op het succes van een organisatie.

Guido Heezen

Social Media: wordt er positief of negatief over u gepraat?

Social media inzetten als extra marketingkanaal om uw organisatie te profileren en uw doelgroep op een nieuwe manier kunt bereiken. Of is het een bedreiging?

Annette Capelle