Stafafdeling

Verhoog de productiviteit van uw organisatie in 5 stappen

Verhoog de productie van uw organisatie door richting te geven, faciliteren van de primaire organisatie, klantgerichte interne organisatie en stuurinformatie

Suzanne Mancini

Interne dienstverlening is verbouwen met de winkel open! Drie kansen voor stafdiensten

Voor stafdiensten is meer met minder doen een enorme uitdaging, maar er zijn ook kansen verbonden aan deze tendens. In deze blog worden drie kansen beschreven.

Tineke Druijf

Nieuw intern klanttevredenheidsonderzoek voor de publieke sector

InternetSpiegel heeft het iKTO vernieuwd. Vanaf januari 2014 is het voor de gehele publieke sector mogelijk de interne dienstverlening onder de loep te nemen.

Danny Paulich

Maximaal presteren in zo min mogelijk tijd

Om te presteren in zo min mogelijk tijd is het belangrijk dat medewerkers optimaal ondersteund worden door de interne organisatie. Intern klantenonderzoek helpt

Don Griffioen

Betrek uw interne klanten bij een verandertraject

Door interne klanten te betrekken bij uw doelstellingen en plannen, creëert u meteen draagvlak bij een verandertraject.

Feedback op interne service: troefkaart in mindere tijden

Het vragen van feedback aan medewerkers maakt stafafdelingen meer flexibel en leidt uiteindelijk tot een hogere arbeidsproductiviteit.

Arne Barends

Interne klanttevredenheid in eigen hand genomen!

De consultants van Effectory ontdekken een trend in het toenemende aantal stafdiensten dat zich proactief richt op het verhogen van de interne klantgerichtheid.

Effectory