Anke's Effect - Relatiemagazine April 2011

Yarden onderzoekt continu tevredenheid van nabestaanden en medewerkers. Mn Services gebruikt kennis uit drie medewerkersonderzoeken om hun eigen variant van Het Nieuwe Werken vorm te geven.

Inhoudsopgave

  • Langs de meetlat: Uitvaartorganisatie Yarden onderzoekt continu de tevredenheid van nabestaanden én medewerkers.
  • Mn werkt: Mn Services gebruikt de kennis uit drie medewerkersonderzoeken onder meer om hun eigen variant van Het Nieuwe Werken vorm te geven.
  • SNS REAAL: De eerste zevenhonderd medewerkers zijn over op Het Nieuwe Werken en een tussentijdse meting liet zien dat hun tevredenheid is gestegen van een 7 naar een 7,6.
  • Online up-to-date: Het Effectory Customer Extranet biedt up-to-date informatie tijdens het onderzoek en maakt het mogelijk om direct bestanden uit te wisselen met het projectteam van Effectory.
  • Effect op de klant: De resultaten van het tweede medewerkersonderzoek bij de Gemeente Leusden laten goede uitgangspunten voor Het Nieuwe Werken zien.
  • Wat doe jij nou? Wat doet het team Technische Ontwikkeling bij Effectory precies? Senior developer Yvo van Beek geeft het antwoord. 
  • Kort: Effectory is CQ gecertificeerd, de agenda, en handige (web)adressen.
  • "De Merkmotor komt vooral voort uit mijn eigen verbazing" René Herremans schreeft een boek over de duurzame kracht van relaties met klanten en medewerkers.