Meer impact realiseren met medewerkersfeedback: nieuwe ontwikkelingen en innovaties

Marlies Pellikaan

We roepen het al jaren: organisaties die luisteren naar feedback van hun medewerkers en klanten zijn succesvoller en innovatiever. Innovatie heb je als organisatie nodig om succesvol en wendbaar te blijven in deze veranderende wereld. We doen ons best om onze missie zelf ook zoveel mogelijk in praktijk te brengen. De feedback van onze medewerkers en klanten hebben geleid tot veel mooie ontwikkelingen. Hieronder lees je welke wensen hebben geleid tot welke innovaties.

Meer impact realiseren met medewerkersfeedback: nieuwe ontwikkelingen

Nieuw vragenlijst design & interaction

De wens: dat iedereen altijd en op elk apparaat op een innovatieve manier feedback kan geven.

De oplossing: een nieuw en fris vragenlijst design. De nieuwe vragenlijst is responsive en mobile first ontworpen met een super moderne styling om het respondenten zo makkelijk en leuk mogelijk te maken onze surveys in te vullen. 

Vragenlijst in eigen app

De wens: het onder de aandacht brengen en verhogen van respons onder medewerkers om de vragenlijst in te vullen.

De oplossing: de nieuwe vragenlijst kan geïntegreerd worden in jouw organisatie app.

DIY Pulse portal

De wens: dat teams op elk gewenst moment hun eigen onderzoek kunnen starten.

De oplossing: de do-it-yourself Pulse portal voor kleine en grote organisaties: teams kunnen zelf makkelijk en snel hun eigen vragenlijst, invulperiode en deelnemers bepalen. Het toevoegen van een aantal (organisatiebrede) centrale vragen is mogelijk. 

Instroom- en uitstroomonderzoek

De wens: dat je als organisatie grip krijgt op het succesvol instromen én behouden van je talent.

De oplossing: instroom- en uitstroomonderzoek. Met instroomonderzoek haal je feedback op van startende medewerkers over hun inwerkperiode en pre-boarding. Benut hun frisse blikken! Bij uitstroomonderzoek kom je erachter waarom mensen bij je organisatie weggaan en hoe je dat eventueel kunt voorkomen.

24/7 Support

De wens: dat medewerkers en organisaties antwoorden op hun vragen over het feedbacktraject kunnen opzoeken wanneer zij dat zelf willen en minder afhankelijk zijn van de openingstijden van onze helpdesk.

De oplossing: een nieuwe support website met antwoord op de meest gestelde vragen en nog veel meer: support.effectory.com

My Effectory

De wens: dat iedereen – van de hele organisatie tot elke medewerker – zelf eenvoudig en snel aan de slag kan om de werkomgeving, de samenwerking en de (eigen) productiviteit beter te maken.

De oplossing: een nieuwe manier om de resultaten van een feedbacktraject te bekijken en deze eenvoudig om te zetten naar een concreet actieplan met Resultaat en Actie: een digitaal en interactief programma, beschikbaar op mobiel en desktop, waarmee iedereen de eigen relevante resultaten kan inzien. In Resultaat en Actie vind je standaard:

  • Tips en best practices: je kunt in de rapportage per vraag de beste ideeën en tips zien. Ook vind je hier Best Practices (ervaringen uit de praktijk) van organisaties die op bijzondere wijze aan de slag zijn gegaan om de resultaten op deze specifieke vraag te verbeteren.
  • De mogelijkheid om de voortgang van verbeteracties te volgen: welke verbeteracties zijn er door teams afgesproken en hoe gaat het daarmee?

Meer weten?

We wisselen graag met je van gedachten over onze innovaties, producten en HR-thema’s. Kom langs voor een kop koffie of neem contact met ons op.  

Ontdek alles over onze oplossingen in de demo

Wil je meer weten én zien van onze feedbacktools? Vraag een demo aan.

Aanvragen