Hoe efficiënt is uw hoger onderwijsinstelling ingericht?

Het succes van uw onderwijsinstelling begint bij het optimaal presteren van de interne organisatie. Want pas als het intern lekker loopt, kun je als onderwijsinstelling écht klantgericht zijn. Stafafdelingen worden steeds belangrijker. Het is aan hen om de primaire organisatie optimaal te ondersteunen. Richt uw onderwijsinstelling zo in dat de primaire organisatie zich bezig houdt met de kerntaken en geen tijd verliest aan ondersteunende werkzaamheden.

De interne organisatie inzichtelijk

Het intern klantenonderzoek van Effectory is een goed instrument voor kwaliteitsverbetering van uw interne organisatie. Het maakt de interne dienstverlening in zijn totaliteit inzichtelijk. Hoe dragen de interne diensten bij aan de doelen van uw onderwijsinstelling? Met een intern klantenonderzoek brengen we glashelder in kaart welke feedback medewerkers geven aan de stafafdelingen waar ze dagelijks mee te maken hebben. U krijgt handvatten om zowel effectiviteit, efficiëntie als interne klantgerichtheid te verbeteren.

Intern klantenonderzoek voor het hoger onderwijs

Effectory heeft de afgelopen jaren met veel plezier ervaring op mogen doen met het uitvoeren van intern klantenonderzoek binnen hoger onderwijsinstellingen. Het intern klantenonderzoek helpt directie en management prioriteiten te bepalen en leidt tot een meer efficiënte en klantgerichte interne organisatie. Het is niet zomaar een onderzoek, wij garanderen dat er daadwerkelijk wat met het onderzoek gebeurt.

Gratis checklist voor onderwijsprofessionals

Een intern klantenonderzoek levert een schat aan informatie op om uw interne dienstverlening te optimaliseren en een efficiëntieslag te maken. Vraag de checklist voor het opzetten van een succesvol intern klantenonderzoek gratis aan. Deze checklist geeft u een helder beeld hoe u met het intern klantenonderzoek in 5 stappen een kwaliteitsverbetering van uw hoger onderwijsinstelling realiseert!

Ontvang gratis de checklist!