Optimale interne dienstverlening

De prestaties en het succes van uw organisatie zijn het resultaat van een goede wisselwerking tussen de organisatie en de medewerkers. Medewerkers worden in staat gesteld om maximaal te presteren als de organisatie de juiste randvoorwaarden schept en de kwaliteit van de dienstverlening van stafafdelingen hoog is. Hierdoor maakt u het verschil voor uw medewerkers zodat uw medewerkers het verschil voor uw organisatie kunnen maken!

Optimale interne dienstverlening

Een belangrijk fundament van een succesvolle organisatie is het leveren van optimale interne dienstverlening. Door de dienstverlening af te stemmen op het primaire proces zorgen de stafafdelingen er voor dat de motor van uw organisatie goed draait. Het gevolg is dat medewerkers prettig werken aangezien zij in staat worden gesteld om klantgericht en effici├źnt te zijn. Pas als uw dienstverlening intern goed loopt kan uw organistatie ├ęcht succesvol zijn. 

Klantgerichtheid

HR wordt door 74% van de interne klanten positief beoordeeld op klantgerichtheid en is daarmee de meest klantgerichte stafafdeling.

Deskundigheid

De deskundigheid van de medewerkers van Finance wordt door 81% van de interne klanten als positief beoordeeld.

Vriendelijkheid

De vriendelijkheid van de medewerkers ICT wordt door maar liefst gemiddeld 91% van haar interne klanten als positief beoordeeld en is daarmee de hoogst scorende stafafdeling.

Download de gratis 'Checklist intern klantenonderzoek opzetten'

De gratis checklist is een beknopt boekje vol handige tips voor het opzetten van een succesvol intern klantenonderzoek.

Downloaden