Talent aantrekken en behouden met het Beste Werkgevers Keurmerk

Talent aantrekken en behouden: een breinbreker voor menig HR-manager in deze war for talent. Goed werkgeverschap speelt daarbij een grote rol. Geef je je medewerkers de ruimte om lekker te kunnen werken en neem je hun mening serieus? Dan levert dat goede werkgeverschap ook nog eens duurzaam organisatiesucces op. Een win-win situatie: voor je medewerkers én voor je organisatie. Met het Beste Werkgevers Keurmerk laat je zien dat je aan goed werkgeverschap werkt. Maar wat is het keurmerk precies, en wat moet je er voor doen om het te krijgen? Je leest het in deze blog.

Talent aantrekken en behouden met het Beste Werkgevers Keurmerk

Gratis Beste Werkgevers Scan

Vanuit de visie dat goed werkgeverschap een podium verdient, lanceerden Effectory en Intermediair het Beste Werkgevers Keurmerk. Uniek en betrouwbaar, omdat je pas in aanmerking komt voor het keurmerk als je eigen medewerkers je goed beoordelen. Daarvoor doe je de Beste Werkgevers Scan: een kort medewerkersonderzoek dat bestaat uit 30 vragen. De scan kun je gratis uitvoeren als je meer dan 100 medewerkers hebt die we per e-mail kunnen benaderen.

Verdien jij ook het Beste Werkgevers Keurmerk?

Het Beste Werkgevers Keurmerk is een eerlijk en gratis keurmerk dat alleen te behalen is, door wat eigen medewerkers over jouw organisatie zeggen als werkgever.

Ik wil het gratis keurmerk

Keurmerk kwalificatie en arbeidsmarketing

Uit de scan komt een Beste Werkgevers Score. Hieruit blijkt in hoeverre jouw medewerkers in staat worden gesteld om lekker te werken. Ligt deze score boven jullie branchegemiddelde? Dan ontvang je het keurmerk met 1, 2 of 3 sterren. Je organisatienaam wordt opgenomen in de Beste Werkgeverslijst, het Beste Werkgevers Magazine en vermeld op Intermediair, Nationale vacaturebank, Tweakers, De Volkskrant, AD en Het Parool. Een mooie arbeidsmarketing tool dus om je te positioneren als goede werkgever.